בעידן בו הלקוח הופך לכל כך מעורב ופעיל, מותגים או עסקים אשר רוצים לשרוד את המהפכה הדיגיטלית חייבים לשמר לקוחות, לנהל באופן פעיל את המעורבות ויחסי הגומלין עם הלקוח.

אנחנו מוצפים בפרסומות במהלך כל היום, ובכל מקום. כל מבט שלנו ברחוב, בגלישה באינטרנט, במשחקים, באפליקציות, בתכניות טלוויזיה ואפילו תוך כדי נסיעה כאשר קופצת לנו התראה בwaze עם פרסומת. פרסומות כאלה רובנו רואים, ואפילו לא מודעים להן, המוח שלנו כבר כל כך רגיל לחשיפה של פרסומות שהוא "מתעלם" מהן. עם זאת, לפני שאנחנו הולכים לקנות מוצר חדש אנחנו מתייעצים עם אנשים שקנו את המוצר על מנת לשמוע את החוות דעת שלהם אחרי הקנייה, אנחנו מחפשים ביטחון בבחירה שלנו וכאן החשיבות הגדולה של לקוח מרוצה.

לקוח מרוצה "מעביר את זה הלאה" הוא יכול להפוך להיות "הפרסומאי שלנו" מפני שהפרסום שלו עובר מפה לאוזן, ופרסום מהסוג הזה- זאת הפרסומת הטובה ביותר לעסק או המוצר שלנו, לכן זו אחת המשימות החשובות שלנו.

אז איך הופכים לקוח ללקוח מרוצה?

  1. בירור צרכים – הכירו את הלקוח שלכם, תלמדו אותו, תשאלו שאלות, תבינו את הצרכים שלו ואת התקציב שלו.
  2. מענה על הצורך – התאימו את ההצעה שלכם ללקוח, אל תנסו למכור לו מוצרים שלא מתאימים לו או שחורגים מהתקציב שלו.
  3. בקיאות בתחום – חשוב להיות בקיאים במוצרים שאתם מוכרים, תדעו לספר מה היתרונות שלכם וגם מה החסרונות שלכם לעומת המתחרים.
  4. אמון ושירות – אמון ושירות טוב זה אולי הדבר הכי חשוב,  אם הגעתם למצב שהלקוח מאמין בכם ובשירות שלכם הוא יחזור.
  5. שימור לקוחות – הלקוח נשאר איתכם גם אחרי המכירה, תהיו מעורבים גם אחרי שקיבלתם את הכסף, תבדקו האם הוא מרוצה מהקניה? האם הכל בסדר עם המוצר? האם זה ענה על הדרישות שלו? תנו ללקוח להרגיש שאכפת לכם ממנו ואתם לא רואים רק את הכסף שלו.

תזכרו תמיד שלקוח מרוצה הוא הפרסומת הכי טובה של העסק שלכם, לקוח מרוצה משתף משפחה וחברים על מוצר טוב שהוא קנה, על שירות טוב ועל יחס אישי. לכן, מרגע שהלקוח מרוצה מהקניה הוא הופך ישר להיות שגריר של המותג שלך, ומרגע שהלקוח המרוצה הפך לשגריר הוא מגדיל לכם את המכירות.

אתם מוזמנים להשתמש בטיפים איך להשתמש בשגרירים לעסק כדי להביא לקוחות שמבצעים קנייה ולקרוא עוד בנושא גם במאמר הבא- שיווק ע"י לקוחות מפרגנים ומשפיענים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *