הקורונה וההרגלים החדשים

משבר הקורונה תפס את העולם כולו בהפתעה, וכל הרגלי הצריכה שלנו השתנו. הפכנו בין רגע מחברה צמודה וצפופה ולחברה מרוחקת ומודאגת.

הקורונה הבהירה לכולנו שהשוק השתנה ואנחנו כצרכנים צריכים להתאים את עצמנו לשינויים שמתרחשים בכל העולם. כמות הקניות באינטרנט הולכת וגדלה, אנחנו נמצאים הרבה יותר זמן מול המסך ולוקחים את ההחלטות הצרכניות שלנו על בסיס מידע שאנחנו מקבלים מהאינטרנט.

קניות באינטרנט זה דבר נפלא אבל יש הרבה סכנות שצריכים להיזהר מהן, אל תסמכו על כל אתר, אם אתם רואים מוצר שנראה טוב מדי ובמחיר טוב מדי חשבו פעמיים לפני שאתם קונים, בדקו טוב את האתר והפייסבוק של החברה שאתם קונים מהם, בדקו שיש מספר טלפון וכתובת של העסק, בדקו שהאתר מאובטח כמו שצריך, בדקו שיש תקן PSI וטכנולוגית אבטחת SSL.

וכמובן הכי חשוב עקבו אחרי החיובים שלכם באשראי ואם רואים משהו חשוד ישר לדווח לחברת האשראי.

איך נדע לבחור נכון?

תמיד כדאי לעשות סקירת שוק כמה שיותר מקיפה, להכיר את כל האופציות ולהבין מה היתרונות של כל מוצר ומה החסרונות (מבחינת מחיר, אחריות, רכיבים וכדומה).

מצאתם מוצר שאתם מעוניינים לרכוש? מצאתם בעל עסק שמוכר אותו? עכשיו, בהתאם למוצר ולעלות שלו, עליכם לבצע מספר בדיקות חשובות על מנת להבטיח שהקנייה שלכם תהיה יותר בטוחה, ושהציפיות שלכם מהמוצר יהיו תואמות למוצר עצמו.

הקורונה עדיין כאן וגם אחרי שתדעך הרגלי הצריכה שלנו כבר השתנו, אנחנו קונים ונקנה הרבה יותר ברשת והכוח שלנו כלקוחות לעזור אחד לשני בחוות דעת על מוצר ובעל עסק הוא הכלי הטוב ביותר שלנו כצרכנים לקנות נכון.

קנית? פרגנת? הרווחת. כי עזרת לצרכנים אחרים, כך כשאתה תצטרך גם המלצה או עצה, יעזרו לך.

המלצות מפרגנות הם הכלי הטוב ביותר שלנו לקנייה בטוחה.

כתיבת תגובה