מאמרים
noa efrat

לפרגן כאורח חיים

נהנית ממוצר שקנית? מרוצה מהשירות שקיבלת? אבל אתה עדיין שואל את עצמך למה לך לפרגן? המלצות על מוצרים עוזרות לנו לקבל החלטה צרכנית מה זה בכלל פרגון? פרגון הוא היכולת שלנו באמצעות בפעולה

עוד בנושא »
מחקר
noa efrat

קניות בעידן הקורונה

הקורונה וההרגלים החדשים משבר הקורונה תפס את העולם כולו בהפתעה, וכל הרגלי הצריכה שלנו השתנו. הפכנו בין רגע מחברה צמודה וצפופה ולחברה מרוחקת ומודאגת. הקורונה הבהירה לכולנו שהשוק השתנה ואנחנו כצרכנים צריכים להתאים

עוד בנושא »
מחקר
noa efrat

שיווק באמצעות קהילות וירטואליות – למה לי בכלל קהילה?

קהילות מותגים נועדו לחבר בין לקוחות למותגים, וזה משתלם לשני הצדדים. למה ללקוחות זה משתלם? כי זה משפר את חווית הקניה ומקנה ביטחון. מה זה קהילה וירטואלית? "קהילה וירטואלית או קהילה מקוונת היא

עוד בנושא »
מחקר
noa efrat

לקוח מרוצה – הפרסומת הכי טובה לעסק שלך

לשרוד את המהפכה הדיגיטלית בעידן בו הלקוח הופך לכל כך מעורב ופעיל, מותגים או עסקים שרוצים לשרוד את המהפכה הדיגיטלית חייבים לשמר לקוחות, לנהל באופן פעיל את המעורבות ויחסי הגומלין עם הלקוח. אנחנו

עוד בנושא »
מפרגן. תוכן גולש
מחקר
ziv

מה הופך גולש לשגריר מותג?

מיהם ומהם שגרירי מותג? ההגדרה הברורה ביותר של שגריר מותג (לעיתים נקרא גם לקוח מפרגן) הוא ברוב המקרים לקוח מרוצה שחברה מסוימת נעזרת בקשריו ובנאמנותו למותג, והנשכר על-ידי ארגון או חברה כדי לייצג

עוד בנושא »