לפרגן כאורח חיים
נהנית ממוצר שקנית? מרוצה מהשירות שקיבלת? אבל אתה עדיין שואל את עצמך למה לך לפרגן? המלצות על מוצרים עוזרות לנו לקבל החלטה צרכנית מה זה בכלל פרגון? פרגון הוא היכולת שלנו באמצעות בפעולה
קניות בעידן הקורונה
הקורונה וההרגלים החדשים משבר הקורונה תפס את העולם כולו בהפתעה, וכל הרגלי הצריכה שלנו השתנו. הפכנו בין רגע מחברה צמודה וצפופה ולחברה מרוחקת ומודאגת. הקורונה הבהירה לכולנו שהשוק השתנה ואנחנו כצרכנים צריכים להתאים
שיווק באמצעות קהילות וירטואליות – למה לי בכלל קהילה?
קהילות מותגים נועדו לחבר בין לקוחות למותגים, וזה משתלם לשני הצדדים. למה ללקוחות זה משתלם? כי זה משפר את חווית הקניה ומקנה ביטחון. מה זה קהילה וירטואלית? "קהילה וירטואלית או קהילה מקוונת היא
לקוח מרוצה – הפרסומת הכי טובה לעסק שלך
לשרוד את המהפכה הדיגיטלית בעידן בו הלקוח הופך לכל כך מעורב ופעיל, מותגים או עסקים שרוצים לשרוד את המהפכה הדיגיטלית חייבים לשמר לקוחות, לנהל באופן פעיל את המעורבות ויחסי הגומלין עם הלקוח. אנחנו
5 דרכים להעצמת לקוחות ולהפיכתם לשגרירי העסק שלכם
הכלי החזק ביותר להפיכת לקוחות פוטנציאליים ללקוחות פעילים הוא כמובן משוב חיובי מצד לקוחות מרוצים. בין אם זה קורה באופן מקוון או לא מקוון, החשיבות של שניהם עצומה. אין ממש דרך טובה יותר
מה הופך גולש לשגריר מותג?
מיהם ומהם שגרירי מותג? ההגדרה הברורה ביותר של שגריר מותג (לעיתים נקרא גם לקוח מפרגן) הוא ברוב המקרים לקוח מרוצה שחברה מסוימת נעזרת בקשריו ובנאמנותו למותג, והנשכר על-ידי ארגון או חברה כדי לייצג