מפרגן. תוכן גולש
מחקר
ziv

מה הופך גולש לשגריר מותג?

מיהם ומהם שגרירי מותג? ההגדרה הברורה ביותר של שגריר מותג (לעיתים נקרא גם לקוח מפרגן) הוא ברוב המקרים לקוח מרוצה שחברה מסוימת נעזרת בקשריו ובנאמנותו למותג, והנשכר על-ידי ארגון או חברה כדי לייצג

עוד בנושא »
מפרגן.UGC
מאמרים
ziv

21 נתונים המוכיחים שהמותג שלך זקוק לתוכן גולשים מפרגן

מפרגנים יכולים לעשות לכל עסק שירות עצום. הם אותנטיים, הם משכנעים ובעיקר לא נתפסים כבעלי עניין וזוכים להקשבה. במאמרים נוספים כאן אצלנו באתר פירטנו במאמרים קודמים את הסיבות והיעילות של שיווק שגרירים, נושא

עוד בנושא »
מפרגן. שביעות רצון
מאמרים
ziv

5 סיבות מדוע שביעות רצון הלקוחות חשובה

לפעמים צריך לחזור לבסיס ולהבין מהם הדברים שמניעים את העסק שלנו. לרבים מאיתנו שביעות הרצון של הלקוחות נשמע כמו דבר טבעי, אך בואו ונפרוט לרגע אחד תכל'ס איך משפיעה שביעות הרצון של הלקוחות

עוד בנושא »