אתר מפרגן נועד לחבר בין מותגים ללקוחות הממליצים והמפרגנים שלהם
באמצעות הפלטפורמה של אתר מפרגן, מותגים יכולים לייצר מאגר לקוחות אשר ממליצים ומפרגנים למוצר או השירות שלהם.
על בסיס מחקרים חברתיים, שיווקיים ומתודולוגיה מוכחת ניתן להפוך לקוחות מרוצים מנכס פסיבי, לנכס מניב כאשר הסוד הוא יצירת מנגנון של תועלת משותפת. באתר מפרגן לקחנו על עצמנו משימה לחבר בין הלקוחות שרוצים להעביר חוות דעת ולספר על המותג, לבין המותגים שמבינים את החשיבות והערך של זה.
בעולם חברתי בו המידע שעובר בין הלקוחות הוא בעל משקל רב בהחלטות קנייה, נולד צורך למותגים להיות בקשר עם הלקוחות שאוהבים את השירותים והמוצרים שלהם. באתר מפרגן אנו מאמינים כי פיתוח מערכות היחסים בין מותגים ללקוחות, הוא מפתח להבנה טובה יותר של נפש הצרכן והבנת התועלת שמפיק מהשירות או המוצר מחד, ומאידך יכול להניב תועלת הסברתית ושיווקית שלא ניתן להשיג בשום דרך אחרת.
הקשר בין המותג ללקוחותיו מועיל לשני הצדדים – המותג יכול לקבל משובים ורעיונות לפיתוח מוצרים ושירותים חדשים או שיפור של אלה הקיימים, והלקוח יצטרף לקהילת המותג שם יוכל להביע את דעתו לגבי המוצרים השונים וייהנה מהטבות ייחודיות.
הרשת היא אוקיינוס של מידע
שיחה ברשת מתנהלת על בסיס יומיומי, בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם, בטיקטוק ובפורומים ייעודיים – כאשר לכל ערוץ יש את המשתמשים שלו. השיחה ברשת מביאה איתה דיונים שונים על מגוון נושאים, ביניהם שיחות רבות על מוצרים ושירותים של מותגים שונים. בעידן הרשתות החברתיות ניתנת במה לכל הלקוחות לפעול בערוצים שונים ולספר על חווית הצריכה האישית שלהם.
אנחנו באתר מפרגן, הבנו שלקוח נאמן שממליץ או מפרגן למותג – יודע להסביר טוב יותר מכל קמפיין פרסומי, למה כדאי לרכוש מוצר או שירות מסוים. כך קהילת הממליצים והמפרגנים – עוזרים למותג שהם אוהבים, להגיע לאנשים שהם אוהבים.
יצירת קהילה של לקוחות מפרגנים תורמת ללקוח המפרגן ולמותג כאחד
אנו מאמינים באתר מפרגן ביצירת ערך הדדי ללקוח ולמותג, על-ידי שיתוף הפעולה, הלקוח ייהנה מהטבות ויהיה חלק מקהילה צרכנית עם מכנה משותף בה יוכל לשתף בחוויית הצריכה שלו, בזמן שהמותג ייהנה מהמלצות אותנטיות על מוצריו או השירותים אותם מספק. מערכות יחסים בין המותג ללקוח הן המפתח להצלחה הדדית כאשר אתר מפרגן יוצר מסגרת שבה כל הצדדים יוצאים מרוויחים.