מפרגן.UGC

מפרגנים יכולים לעשות לכל עסק שירות עצום. הם אותנטיים, הם משכנעים ובעיקר לא נתפסים כבעלי עניין וזוכים להקשבה. במאמרים נוספים כאן אצלנו באתר פירטנו במאמרים קודמים את הסיבות והיעילות של שיווק שגרירים, נושא קרוב ויקר לליבנו. אחת הדרכים ליישום העובדה עם מפרגנים היא יצירת תוכן גולשים. הנה לפניכם רשימה של נתונים סטטיסטיים שמתמקדים באחד ההיבטים הפופולריים ביותר של תוכנית שיווק שגרירים מוצלחת: תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC).

מהו תוכן גולשים (UGC)?

UGC – User Generated Content הוא כלי רב עוצמה שיכול לעזור לכם לשווק את המותג שלכם וליצור בסיס של שגרירי מותגים. תוכן כזה הוא בחינם, הוא משמש משוב רלוונטי ובעל ערך על בסיס בין לקוח ללקוח, הוא מאמת את העסק, ועוזר להמיר לקוח נאמן ללקוח לממליץ.

שיווק באמצעות תוכן ומעורבות על ידי משתמשים

תוכן שנוצר על ידי משתמשים ושיווק שגרירים יכולים להיות שילוב קטלני לצרכי האסטרטגיה השיווקית שלך. כשמדובר ב- UGC, למעלה מ-50% מהצרכנים רוצים שמותג יגיד להם איזה סוג תוכן ליצור ולשתף. עם זאת, מחקרים מראים שרק ל-16% מהמותגים יש בכלל מערכת כזו היוזמת ומנהלת בצורה יעילה UGC. השאלה שנשאלת היא – אם יש לך לקוחות שלך המוכנים ליצור תוכן אותנטי מפרגן בשמך, האם יש לך את הכלים לעמוד בדרישות שלהם?

ועכשיו לנתונים:

מפרגן. שביעות רצוןUGC תומך בכל ההיבטים של קמפיין הפרסום שלך:

1. יותר מ- 86% מהעסקים משתמשים ב- UGC כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלהם.

2. פוסטים של UGC המשותפים ברשתות החברתיות רואים שיעור מעורבות גבוה יותר ב-28% לעומת פוסטים של מותג רגיל.

3. מודעות מבוססות UGC משיגות שיעורי קליקים גבוהים פי 4, וירידה של 50% במחיר לקליק מהממוצע.

4. סרטונים שנוצרו על ידי גולשים, ובהשתתפותם, זוכים לפי עשר יותר צפיות ב- YouTube מאשר תוכן שנוצר על ידי מותגים.

UGC יכול גם לתמוך בשיווק B2B שלך

תוכן גולשים UGC

תוכן שנוצר על ידי משתמשים אינו מיועד רק לצרכנים; B2B ומותגים גדולים אחרים יכולים למנף את כוחם של העובדים שלהם ליצור תוכן מדהים ROI משמעותי.

5. מסרים מהמותג משותפים עד פי 24 יותר פעמים כאשר הן מופצים דרך העובדים בעסק לעומת שפורסמו בדף המותג הרשמי.

6. תוכן ששותף על ידי עובד זוכה לפי 8 יותר מעורבות.

7. על פי מחקר אחד, בתוכנית שגרירים אפקטיבית, כל 100 משתתפים בקמפיין שגרירים שווים כ-$190,000 של תקציב פרסום

מפרגן. יחסי לקוח

8. לעובדים בדרך כלל יש עד פי 10 יותר עוקבים מאשר הפרופיל הרשמי של המותג.

9. 53% ממקבלי ההחלטות הפסיקו להשתמש במותג לאחר ששמעו משהו באינטרנט מעובד, שהמותג "עשה או לא עשה".

14. מותגים יכולים לראות עלייה של עד 26% בתנועה לאתר המותג כאשר הם חולקים ביקורות של לקוחות בטוויטר.

תוכן שנוצר על ידי משתמשים ואתר האינטרנט שלך

בסדר, אז אנחנו יודעים ש-UGC יכול לעזור בשיווק השגרירים, אבל האם ידעת שאתה יכול להשתמש גם ב-UGC כדי לחזק את ביצועי האתר?

 

מפרגן. תוכן גולשים

10. 25% מתוצאות החיפוש עבור 20 המותגים הגדולים בעולם הם קישורים לתוכן שנוצר על ידי משתמשים.

11. אתרים שפרסמו UGC רשמו עלייה של 20% במבקרים החוזרים.

12. באתרים אלה נרשמה עלייה של 90% בהקצאת הזמן באתר.

13. 48% מהלקוחות אומרים כי UGC היא דרך נהדרת לגלות מוצרים חדשים.

UGC עוזר לצרכנים "ללחוץ על ההדק"

החשוב מכל, תוכן שנוצר על ידי משתמשים מוכח סטטיסטית כמסייע להניב המרות ומכירות.

מפרגן. חוות דעת

14. מותגים יכולים לראות עלייה של עד 26% בתנועה לאתר המותג כאשר הם חולקים ביקורות של לקוחות בטוויטר.

15. UGC מוכח כמביא לעלייה של 29% בהמרות באינטרנט לעומת קמפיינים או אתרים ללא תוכן גולשים.

16. 84% מהמלניאלז אומרים כי לתוכן הנוצר על ידי משתמשים ומפורסם באתרי החברה, יש לפחות השפעה מסוימת על מה שהם קונים.

17. 70% מהצרכנים יבדקו ביקורות או דירוגים של גולשים אותנטיים לפני שיחליטו לקנות מוצר, ולפחות 41% מהם יקראו ארבע עד שבע ביקורות כדי לקבל מידע על המוצר שלכם. ביקורות צרכניות באתר יכולות להגדיל את ההמרות ב-74%.

18. 64% מהלקוחות לא רק נעזרים בביקורות מקוונות, אלא יחפשו אותן באופן פעיל לפני שיקבלו החלטה על רכישה.

מפרגן. תוכן גולש

19. 71% מהצרכנים אומרים כי ביקורות מקוונות חשובות להם כשאר הם שוקלים לבצע רכישות בקטגוריות כמו אלקטרוניקה, מכשירי חשמל, עיצוב בית ואחרים.

20. 93% מהצרכנים מוצאים כי UGC מועיל בעת קבלת החלטת רכישה.

21. UGC הוא בעל השפעה הגבוה ב-20% יותר מכל סוג אחר של פרסום במדיה בקרב המלניאלז.

 

לסיכום: תוכן גולשים עובד!

בין אם מדובר בעובדים שעושים סלפי בעבודה, או לקוחות מפרגנים שחולקים את אהבתם למוצר שלך בסרטון קצר, UGC הוא אמצעי רב עוצמה המייצר מודעות ומכירות.

כדי להפיק את המרב מתוכן גולשים, פלטפורמת "מפרגן" שלנו יכולה לעזור לך לנהל את כל ההיבטים שלקמפיין מסוג זה, החל ממציאת לקוחות מפרגנים, ריכוז מסרים, הפצה והפעלה, ועד מערכות תגמול לאותם מעריצים שלוקחים את הזמן ליצור תוכן נהדר עבור מהמותג שלך.

כתיבת תגובה