הכלי החזק ביותר להפיכת לקוחות פוטנציאליים ללקוחות פעילים הוא כמובן משוב חיובי מצד לקוחות מרוצים. בין אם זה קורה באופן מקוון או לא מקוון, החשיבות של שניהם עצומה. אין ממש דרך טובה יותר לשפר את אמינות החברה שלך!

על ידי הפיכת הלקוחות שלך לחסידי המותג, תוכלו להעצים אותם ולהפוך אותם למפתחי השיווק האולטימטיביים שלכם. זכור תמיד כי קנייה היא החלטה רגשית, ואנשים רק רוצים חוות דעת כנות ואותנטיות. איזו דרך טובה יותר מאשר להשיג זאת מאנשים אמיתיים שכבר מכירים את המוצר שלך לפני ולפנים? קשר את הלקוחות הפוטנציאליים שלך עם הלקוחות הקיימים שלך והצע להם מידע שאליו הם יכולים להתייחס.

להלן 5 דרכים להעצמת הלקוחות שלכם ולהפיכתם לשגרירים הגדולים ביותר שלכם.

1. שפרו את השיווק המסורתי, מפה לאוזן
לקוחות לעולם אינם מתלהבים ממך, הם מתלהבים ממה שהמוצר שלך מציע להם. לכן חברות צריכות לפנות לאנשים שעושים דברים מפוארים עם המוצר הזה ולהשוויץ בתוצר הסופי. אל תשתמש במשפיעים (או שיווק משפיעים) לבד כדי לשים את הזרקור על המוצר שלך, השתמש בלקוחות קיימים שהם כבר מעריצים קשים של המוצר שלך ולהפנה את הזרקור לעברם. לדוגמה, יצרנית הרכבים שברולט ארגנה ראיון עם אדם שהשפיע מעט מאוד על המוצר, אבל הייתה לו תשוקה עצומה כלפיו. לאחר מכן הם העבירו לו את הסרטון ולא ביקשו דבר בתמורה. באופן ספונטני הוא פרסם את הראיון בכמה אתרים וזכה לעשרות אלפי צפיות. תוך חודשים הוא כבר הפך לדמות משפיעה בענף הרכב.

2. בנו קהילה של "שרופים" על המותג
המדיה החברתית הקלה על בניית בסיס של תומכי מותג עבור כל חברה. כשאנשים משתפים כל הזמן את החוויה שלהם במדיה החברתית, זה תלוי בך להגביר את הווליום של של הביקורות החיוביות שלהם. חברות הפונות ללקוחות עם מידע מועיל משיגות נקודות חברתיות גבוהות ומטפחות בהצלחה את סנגורי המותג. עזרה בזמן אמת יכולה להפוך מצב שלילי לחוויית לקוח מנצחת ולעזור בפיתוח קשר חזק עם הלקוחות. זאפס לדוגמה היא חברה המתמקדת רבות בתגובה לנושאי לקוחות בזמן אמת. הטון הקולי החם והאמיתי שלה גורם לה לקבל כמות גבוהה מאוד של פידבק חיובי.

3. עודדו לקוחות להפיץ המלצות
אף אחד לא נהנה לקרוא דפי אינטרנט משעממים ועמוסים בסטטיסטיקה יבשה. נסה להשתמש בהמלצות כדי להחיות אותם! זוהי טכניקת מכירות נהדרת אם לא תדחפו אותה יותר מדי. באופן בלתי נמנע, אתר האינטרנט שלך מכיל חומרי מכירות מבלי להתעמק. ההמלצה הנכונה זוכה לאמון הלקוחות ויוצרת אמינות בקרב לקוחות פוטנציאליים. הראה בבירור למבקרים באתר שלך שאנשים אחרים התמודדו עם אותן בעיות והצליחו להתגבר עליהן באמצעות המוצר שלך. בדרך זו תוכל להראות למבקרים שהמטרה הסופית שלכם היא לעזור להם. הניסיון מראה בבירור כי המלצות צריכות להגיע מלקוחות החברה, ולא מהחברות עצמן. הן צריכות להיות קצרות, קלילות ובעיקר אמיתיות.

4. הקדישו דף באתר האינטרנט שלכם להמלצות וחוות דעת
על מנת שההמלצות שלך באמת יקבלו תשומת לב, עליך להציג את המקרים הספציפיים בעמוד ייעודי באתר האינטרנט שלך. אתה באמת יכול לגרום לתוכן הזה להתעורר לחיים אם תוסיף הצעות מחיר, משוב חשוב, או אפילו לכלול שם סרטון קצר. חשוב על האתר שלך ככרטיס הביקור שלך: במקום שתצטרך למסור אותו כל הזמן, תן ללקוחות להגיע אליו. דף מקרים לשימוש ייעודי מציב את הלקוח שלך במקום שבו הוא יכול לספר סיפור מנקודת מבטו האישית, החל מהתעוררות הרצון לרכוש, עבור לרכישה ועד לאינטראקציה עם המוצר או השירות. בדיוק כמו שאתה עושה במצב לא מקוון, גם באופן מקוון תרצה להציג את העסק שלך באור המחמיא ביותר. תן ללקוחות שלך לעשות זאת בשבילך. דף מקרים לשימוש ייעודי הוא דרך להרחיב את המותג שעבדתם כל כך קשה כדי ליצור.

5. אל תגזימו
אין כמות של פרסום, ציוץ או דיוור ישיר שיש לה השפעה זהה על לקוחות פוטנציאלים כמו שביקורת לקוחות אובייקטיבית עושה. מה שאתה אומר על המותג שלך לא משנה. מה שאחרים אומרים קובע! חשוב לזכור שצריך לטפל בעדינות בנושא הזה ולא לשדל לקוחות להעניק לך ביקורות ופידבקים. האתגר הגדול ביותר הוא למעשה להשיג את אותן ביקורות, ולא להתמודד עם ביקורות שליליות. לכן, וודאו שעושים את תהליך הביקורות והפידבקים קל ככל האפשר, ואפילו תשקלו להעניק תמריץ קטן ללקוח שמוכן לפרסם ביקורת על המוצר שלכם או עליכם (כמו הנחה של 10%, או משהו דומה).

לסיכום, חשבו על הדרך בה תרצו למנף את קשרי הלקוחות שלכם. שום דבר לא מוכר את העסק שלך יותר מאשר שיווק נהדר מצד הלקוחות עצמם. כל סוג של סקירה מצד לקוח שלכם, בין אם הוא חיובי או שליל, משפיע על כ -90% מהחלטת הקנייה של הלקוח הפוטנציאלי. אז וודאו שהשיח יהיה חיובי!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *