מאמרים
הילה אורן

השפעת העונה: איך חגים ואירועים מיוחדים מעצבים את הרכישות שלנו?

האם אי פעם חשבתם על איך ההרגשה הזו משפיעה על החלטות הקנייה שלנו? בעידן של מבצעים ואירועים מיוחדים, הקניות שלנו לא רק משקפות צרכים, אלא גם רגשות וחוויות שמגיעות עם החגים. במאמר הזה נצלול לעומק השפעת העונה על הרגלי הצריכה שלנו ונבין כיצד עסקים יכולים לנצל את ההזדמנויות הללו.

עוד בנושא »
מאמרים
הילה אורן

האם אנחנו באמת מאמינים להמלצות של אחרים? גילוי מפתיע על פרגונים למוצרים!

האם ידעת ש-92% מהצרכנים סומכים יותר על המלצות של חברים מאשר על פרסומות? הגיע הזמן לגלות למה ההמלצות יכולות לשנות את כללי המשחק! המלצות על מוצרים נוכחות בכל פינה – מהרשתות החברתיות ועד

עוד בנושא »
מאמרים
הילה אורן

איך לפרגן בצורה מדויקת – כללים מנחים לכתיבת פרגון אמיתי מנקודת מבטו של הלקוח המפרגן

האם ידעתם שתגובה מפרגנת אחת שלכם יכולה לשנות את הדרך שבה מותג נתפס? במרחב הדיגיטלי של היום, כל מילה נחשבת. פרגון מדויק לא רק שמעלה את המורל של העסק, אלא גם עוזר לבנות

עוד בנושא »
שיווק בעזרת לקוחות
מחקר
noa efrat

שיווק בעזרת הלקוחות

שיווק הוא עסק יקר ורצוף באתגרים. שניים מהאתגרים הגדולים ביותר הם קודם כל הרעיון המרכזי – הקונספט של איך ייראה הקמפיין שלנו ומה בעצם יגרום לו לעבוד. השני הוא איך לשמור על השיווק

עוד בנושא »
מאמרים
noa efrat

לפרגן כאורח חיים

נהנית ממוצר שקנית? מרוצה מהשירות שקיבלת? אבל אתה עדיין שואל את עצמך למה לך לפרגן? המלצות על מוצרים עוזרות לנו לקבל החלטה צרכנית מה זה בכלל פרגון? פרגון הוא היכולת שלנו באמצעות בפעולה

עוד בנושא »
מחקר
noa efrat

קניות בעידן הקורונה

הקורונה וההרגלים החדשים משבר הקורונה תפס את העולם כולו בהפתעה, וכל הרגלי הצריכה שלנו השתנו. הפכנו בין רגע מחברה צמודה וצפופה ולחברה מרוחקת ומודאגת. הקורונה הבהירה לכולנו שהשוק השתנה ואנחנו כצרכנים צריכים להתאים

עוד בנושא »