לקוחות מרוצים
מדריכים
אריאל פולק

5 סיבות מדוע שביעות רצון הלקוחות חשובה

לפעמים צריך לחזור לבסיס ולהבין מהם הדברים שמניעים את העסק שלנו. לרבים מאיתנו שביעות הרצון של הלקוחות נשמע כמו דבר טבעי, אך בואו ונפרוט לרגע אחד תכל'ס איך משפיעה שביעות הרצון של הלקוחות

עוד בנושא »
מדריכים
noa efrat

שיווק בעזרת הלקוחות

שיווק הוא עסק יקר ורצוף באתגרים. שניים מהאתגרים הגדולים ביותר הם קודם כל הרעיון המרכזי – הקונספט של איך ייראה הקמפיין שלנו ומה בעצם יגרום לו לעבוד. השני הוא איך לשמור על השיווק

עוד בנושא »
מאמרים
noa efrat

לפרגן כאורח חיים

נהנית ממוצר שקנית? מרוצה מהשירות שקיבלת? אבל אתה עדיין שואל את עצמך למה לך לפרגן? המלצות על מוצרים עוזרות לנו לקבל החלטה צרכנית מה זה בכלל פרגון? פרגון הוא היכולת שלנו באמצעות בפעולה

עוד בנושא »
מדריכים
noa efrat

קניות בעידן הקורונה

הקורונה וההרגלים החדשים משבר הקורונה תפס את העולם כולו בהפתעה, וכל הרגלי הצריכה שלנו השתנו. הפכנו בין רגע מחברה צמודה וצפופה ולחברה מרוחקת ומודאגת. הקורונה הבהירה לכולנו שהשוק השתנה ואנחנו כצרכנים צריכים להתאים

עוד בנושא »
מאמרים
noa efrat

שיווק באמצעות קהילות וירטואליות – למה לי בכלל קהילה?

מה זה קהילה וירטואלית? "קהילה וירטואלית או קהילה מקוונת היא קבוצת אנשים, היוצרת מארג קשרים, ושנפגשת באופן וירטואלי בזירות כמו אתרי אינטרנט, פורומים או מקום קברניטי אחר דרך רשת האינטרנט במקום להיפגש פנים

עוד בנושא »
Uncategorized
noa efrat

לקוח מרוצה – הפרסומת הכי טובה לעסק שלך

לשרוד את המהפכה הדיגיטלית בעידן בו הלקוח הופך לכל כך מעורב ופעיל, מותגים או עסקים שרוצים לשרוד את המהפכה הדיגיטלית חייבים לשמר לקוחות, לנהל באופן פעיל את המעורבות ויחסי הגומלין עם הלקוח. אנחנו

עוד בנושא »