מאמרים
הילה אורן

איך מעודדים גולשים לייצר שיח חיובי על מותג ברשתות החברתיות?

ברשתות החברתיות, השיח סביב מותג הוא בעל השפעה מכרעת על תפיסת הציבור, אמון הלקוחות והצלחת העסק. שיח חיובי ברשת לא קורה מעצמו; הוא תוצאה של עבודה עקבית ומחשבה אסטרטגית. אז איך אפשר לעודד

עוד בנושא »
Uncategorized
הילה אורן

ניהול שיחה ברשת: איך מייצרים פרגון אותנטי למותג?

בעידן שבו צרכנים מחפשים חוויות אמיתיות, מותגים חייבים להתבלט באמצעות ניהול שיחה אותנטית שמייצרת ערך ופרגון אמיתי. אבל איך עושים זאת? הנה טכניקות לניהול שיחה אפקטיבית, אותנטית ולא מלאכותית ברשת. 1. הבנת הצרכים

עוד בנושא »
Uncategorized
הילה אורן

תוכן גולשים: איך להפוך פרגון של גולשים לכלי שיווקי?

תוכן גולשים הוא לא רק טרנד, אלא דרך יעילה להפוך את הלקוחות שלכם לשגרירים נאמנים של המותג. על ידי יצירת אסטרטגיה מובנית לעידוד, שיתוף והבלטת התוכן שלהם, תוכלו להעצים את האותנטיות של המותג, להעמיק את הקשר עם הלקוחות ולהשיג תוצאות שיווקיות יוצאות דופן.

עוד בנושא »
Uncategorized
הילה אורן

שיווק מבוסס ערכים: איך אקטיביזם חברתי הפך לסוד ההצלחה של מותגים מובילים.

איך הפכה מחאת האקלים בישראל והמאבק על צדק חברתי בעולם לכלי שיווקי שמחבר בין עסקים לצרכנים?   ברוכים הבאים לעידן שבו מותגים כבר לא מוכרים רק מוצרים – הם מספרים סיפור, מייצגים ערכים ומשפיעים

עוד בנושא »