
איך לפרגן בצורה מדויקת – כללים מנחים לכתיבת פרגון אמיתי מנקודת מבטו של הלקוח המפרגן
האם ידעתם שתגובה מפרגנת אחת שלכם יכולה לשנות את הדרך שבה מותג נתפס? במרחב הדיגיטלי של היום, כל מילה נחשבת. פרגון מדויק לא רק שמעלה את המורל של העסק, אלא גם עוזר לבנות

שיווק בעזרת הלקוחות
שיווק הוא עסק יקר ורצוף באתגרים. שניים מהאתגרים הגדולים ביותר הם קודם כל הרעיון המרכזי – הקונספט של איך ייראה הקמפיין שלנו ומה בעצם יגרום לו לעבוד. השני הוא איך לשמור על השיווק

לפרגן כאורח חיים
נהנית ממוצר שקנית? מרוצה מהשירות שקיבלת? אבל אתה עדיין שואל את עצמך למה לך לפרגן? המלצות על מוצרים עוזרות לנו לקבל החלטה צרכנית מה זה בכלל פרגון? פרגון הוא היכולת שלנו באמצעות בפעולה

קניות בעידן הקורונה
הקורונה וההרגלים החדשים משבר הקורונה תפס את העולם כולו בהפתעה, וכל הרגלי הצריכה שלנו השתנו. הפכנו בין רגע מחברה צמודה וצפופה ולחברה מרוחקת ומודאגת. הקורונה הבהירה לכולנו שהשוק השתנה ואנחנו כצרכנים צריכים להתאים

שיווק באמצעות קהילות וירטואליות – למה לי בכלל קהילה?
קהילות מותגים נועדו לחבר בין לקוחות למותגים, וזה משתלם לשני הצדדים. למה ללקוחות זה משתלם? כי זה משפר את חווית הקניה ומקנה ביטחון. מה זה קהילה וירטואלית? "קהילה וירטואלית או קהילה מקוונת היא

לקוח מרוצה – הפרסומת הכי טובה לעסק שלך
לשרוד את המהפכה הדיגיטלית בעידן בו הלקוח הופך לכל כך מעורב ופעיל, מותגים או עסקים שרוצים לשרוד את המהפכה הדיגיטלית חייבים לשמר לקוחות, לנהל באופן פעיל את המעורבות ויחסי הגומלין עם הלקוח. אנחנו