21 נתונים המוכיחים שהמותג שלך זקוק לתוכן גולשים מפרגן
מפרגנים יכולים לעשות לכל עסק שירות עצום. הם אותנטיים, הם משכנעים ובעיקר לא נתפסים כבעלי עניין וזוכים להקשבה. במאמרים נוספים כאן אצלנו באתר פירטנו במאמרים קודמים את הסיבות והיעילות של שיווק שגרירים, נושא
5 סיבות מדוע שביעות רצון הלקוחות חשובה
לפעמים צריך לחזור לבסיס ולהבין מהם הדברים שמניעים את העסק שלנו. לרבים מאיתנו שביעות הרצון של הלקוחות נשמע כמו דבר טבעי, אך בואו ונפרוט לרגע אחד תכל'ס איך משפיעה שביעות הרצון של הלקוחות
10 צעדים להפיכת לקוחות מרוצים לשגרירי מותג – חלק ב'
אחרי שהבנו שעלינו להקשיב ללקוחות שלנו מתוך מקום של העצמת הלקוח, אך גם העצמה של העסק שלנו על ידי יצירת חוויית קנייה ייחודית, עלינו להעמיק את קשר עם הלקוחות הקיימים על מנת למסד
10 צעדים להפיכת לקוחות לשגרירי המותג – חלק א'
כיום צריך הרבה כדי להשאיר רושם חיובי על לקוחות. לכל אחד מאיתנו יש את האפשרות להזמין מצרכים מהסופר הקרוב מהמכשיר הנייד, ואז לקבל את המשלוח עד הבית. באפל, הצוות המנהל קורא מיילים של לקוחות
איך להשתמש במשוב כדי להגיע ללקוחות מפרגנים
משוב לא רשמי של לקוחות מספק דרך נוספת להקשיב ללקוחות שלך, והוא עוצמתי ומלא תובנות לארגון שלך ממש כמו משוב שנאסף באמצעות סקרים או אמצעיים מובנים יותר. אבל מהו בדיוק משוב 'לא רשמי'
כוחן של ביקורות
כבר מספר שנים שאנחנו חיים בעולם שבו ביקורות של קהל לקוחות שינו את חווית הלקוח מהקצה אל הקצה. ביקורות הפכו לכלי מרכזי במערך השיקולים שבו לקוחות פוטנציאליים שלכם משתמשים. לדוגמה, כולנו מכירים את התחושה הזאת