אחרי שהבנו שעלינו להקשיב ללקוחות שלנו מתוך מקום של העצמת הלקוח, אך גם העצמה של העסק שלנו על ידי יצירת חוויית קנייה ייחודית, עלינו להעמיק את קשר עם הלקוחות הקיימים על מנת למסד קהילה של צרכנים מרוצים ה"שואבים" לתוכם לקוחות פוטנציאליים מרוצים נוספים.

הנה 5 הטיפים הבאים שלנו להפיכת לקוחות מרוצים לשגרירי מותג:

והנה החמישה הקודמים

מפרגן. התאמה אישית

התאימו אישית את החוויה

שגרירי המותג רוצים להרגיש מוערכים, ואחת הדרכים הקלות ביותר לעשות זאת היא להתאים אישית את החוויה שלהם לעסק שלכם. פנו אליהם בשמם הפרטי, קבל אותם בחום בביקור הבא באתר שלכם, הציעו גיוון או התאמה אישית, והקפידו על כך שהתקשורת תהיה פשוטה ומקצועית.

חשבו על האתר שלכם כברמן או מלצר המכיר את כולם בשמם פרטי. התייחסו ללקוחות, סייעו להם, תמכו בהם והם יחזירו לכם באותה מטבע. מערכת ניהול שגרירים כגון "מפרגן", מחויטת אישית לכל שגריר, ומאפשרת לשגרירים גישה למותגים האהודים עליהם בצורה מכבדת ומקצועית.

 

מפרגן. צ'ופריםשלחו צ'ופרים "סתם"

איך הייתם מרגישים לקבל מייל "משלוח חינם" ביום ההולדת שלכם? או תכשיט בדואר שמתיישר עם הלייקים וההעדפות שלכם? זה בדיוק כמו להביא באופן אקראי זר פרחים למישהו. זו באמת המחשבה שקובעת יותר מהמתנה האמיתית.

 

 

 

מפרגן. עדכוןעדכנו את הלקוחות

אם העסק שלכם פועל בעיקר באמצעות מסחר אלקטרוני לדוגמה, ודאו שהאתר שלכם מיועד לאפשר ללקוחות שליטה מוחלטת על ההזמנה שלהם. 

ללקוחות יש צורך להפתר מכל אי-ודאות הקשורה למסחר מקוון בצורה מהירה ויעילה ולכן עליהם לדעת היכן מאוחסן הפריט, כיצד הוא נשלח, כיצד לעקוב אחריו ולמי לפנות אם יש בעיה. 

 

 

 

 

מפרגן. כנותשימו דגש על כנות

אם פישלת… תגיד פישלתי! 

אל תפחדו להודות בטעות, פשוט עשו כל שביכולתכם כדי לתקן את הבעיה. חשוב מאוד להתנצל, לנתח את המצב, להציע פתרון, לחפש פשרה עם הלקוח, ולעקוב אחרי התהליך על מנת להבטיח פתרון וחוויה מתקנת ללקוח. היחס האישי יהיה חשוב יותר מכל מוצר לא מושלם שיצא מהחנות שלכם.

 

 

 

 

מפרגן.UGCבקשו UGC

UGC, או תוכן שנוצר על ידי משתמש (User Generated Content), הוא כלי רב עוצמה שיכול לעזור לכם לשווק את המותג שלכם וליצור בסיס של שגרירי מותגים. תוכן כזה הוא בחינם, הוא משמש משוב רלוונטי ובעל ערך על בסיס בין לקוח ללקוח, הוא מאמת את העסק שלך, ועוזר להמיר לקוח נאמן ללקוח לממליץ.

"מפרגן" – מערכת ניהול השגרירים שלנו מאגדת את המשוב האמיתי מהלקוחות ומאפשרת לכם, על-ידי הטמעת שורת קוד פשוטה באתר שלכם, לחשוף לקוחות פוטנציאליים למשוב אמיתי מלקוחות אחרים אמיתיים.

 

העסק שלכם תמיד יכול להיעזר בעוד לקוחות מרוצים שגאים לספר על חוויית הקנייה שלהם בכל מיני זירות, מקוונות או לא. בניית פול לקוחות כאלו היא העתיד של עולם השיווק מהסיבה הפשוטה שצרכנים אחרים מאמינים ללקוחות עם ניסיון יותר מכל פרסומת, כמה מושקעת שלא תהיה.

צרו איתנו קשר ונשמח להציג בפניכם את היכולות של המערכת, ולרתום את כוחם של המפרגנים לטובת המותג שלכם עוד היום.

כתיבת תגובה