כיום צריך הרבה כדי להשאיר רושם חיובי על לקוחות. לכל אחד מאיתנו יש את האפשרות להזמין מצרכים מהסופר הקרוב מהמכשיר הנייד, ואז לקבל את המשלוח עד הבית. באפל, הצוות המנהל קורא מיילים של לקוחות כל יום כדי להבטיח שהעסק יתיישר עם סדר העדיפויות על בסיס צרכי הלקוחות. ענקית המשלוחים UPS משתמשת במדיה החברתית ככלי להקדים את צרכי הלקוח לייעל ולשפר ואת השירות.

אלו רק כמה דוגמאות איך חברות כיום מעורבות יותר ומחויבות יותר לקהלי היעד שלהן וזה ללא ספק מוביל לתוצאות חיוביות בכל הנוגע לעלייה בנאמנות למותג, וחוויית הלקוח הכוללת. 

עם זאת, עדיין יש תהום עצומה בין מי שאוהב ודוגל במותג לבין אלה שפשוט משתמשים במוצרים או בשירותים האהובים עליהם מתוך תחושת נאמנות או הרגל. המטרה של כל בעל עסק חייבת להיות הסבת לקוחות לשגרירי המותג. אז מה הם הצעדים הדרושים על מנת ליצור לעצמנו את היכולת להפוך את הלקוחות שלנו, לשגרירי המותג במלא מובן המילה?

הנה 5 הצעדים הראשונים בדרך ליצירת שגרירי מותג גאים:

 

בקשו משוב

שגרירי מותגים פוטנציאליים יראו עניין בהפניה של חבריהם ומשפחותיהם לעסק שלכם. 

אתם יכולים ליצור סולם דירוג באתר שלכם או סקר שלאחר הרכישה, שמבקש תשובה להודעת "עד כמה אתה סביר להמליץ עלינו", ואז להוסיף את מי שמדרג אתכם כ-9 או 10 למאגר השגרירים הפוטנציאלי שלך. 

עם מערכת "מפרגן" אנחנו גם יכולים לשלב את הלקוחות המרוצים שלך בתוכנית המפרגנים שלנו, וגם דואגים להעצים את המאגר על-ידי גיוס מפרגנים נוספים, והפיכתם לשגרירים לצורך הפעלה.

 

מפרגן. קניותספקו חווית קניות מדהימה

טכניקות ייצור מודרניות וזירת מסחר עולמית תחרותית כמעט והבטיחו כי המוצרים שאנו רוכשים יגיעו ללקוח הקצה הכי קרוב לרמת השלמות האפשרית. 

לכן הגורם המבדיל היחידי ביניכם לבין המתחרים עשוי להיות חוויית הלקוח הכוללת של העסק שלכם. האם האתר איטי? האם הוא קשה לנווט? האם חוויית הלקוח מנוהלת ממגע ראשון ועד אחרון? אם לא, יהיה קשה להמיר לקוחות לשגרירי המותג. 

עם מערכת "מפרגן" ניהול השגרירים מתרחש בסביבה הדיגיטלית המתקדמת שלנו, עם אפליקציה קניינית של הפעלת השגרירים תוך כדי ניהול העברת המסרים בזירות השונות.

מפרגן. לקוחות חוזריםצרו מועדון לקוחות חוזרים

המטרה היא להניע לנאמנות למותג באמצעות קנייה חוזרת. עשו זאת לעתים קרובות מספיק, והלקוח יצהיר נאמנות למותג שלכם. חשוב מאוד לא לעשות את התהליך יותר מדי מסובך! יש סיבה לכך שחברות כרטיסי האשראי מקדמות את תוכניות הנקודות השונות לעומת תוכנית תגמולים שכבתית שיש לה מספר קטגוריות לניהול. פשטות מניעה נאמנות ואימוץ. 

 

 

 

מפרגן. ערךצרו ערך על ידי עלות

אם משהו הוא בחינם, הלקוחות עשויים לחוש שאין בו שום ערך.

דוגמה טובה היא תוכנית החברות של אמזון. כן, זה אמנם עולה כ-$100 לשנה, אך הדבר רק גורם ללקוחות לרצות להתחייב לשירות ולהוציא ממנו כל פיסת ערך אפשרית. לפי דיווחי אמזון כ-40% מהלקוחות בארה"ב משתמשים בשירות הפריים שלהם בעלות של 99 דולר לשנה – מדובר בכמעט ממחצית ממשקי הבית בארה"ב!

 

 

מפרגן. חבר מביא חבר

תוכנית "חבר מביא חבר"

אם תעשו זאת בדרך הנכונה, תגדילו למעשה את קהל הלקוחות החדשים, ותהפכו את הלקוחות הללו לחסידי מותג שיכולים לעודד אחרים לאמץ את המוצר או השירות שלכם, מה שעשוי להוביל למאגר גדול יותר של לקוחות שיהפכו בסופו של דבר לשגרירים של המותג בעצמם. 

 

 

 

אלו הם הצעדים הראשונים ביצירת קהל לקוחות מרוצה, שישמח לחלוק עם לקוחות פוטנציאליים אחרים את החוויה שלו עם בית העסק שלכם ולהפוך לשגרירים אמיתיים של המותג שלכם, ולו בגלל שחמשת הצעדים הראשונים שמים את דעתו של הלקוח במרכז, ומשפרת את חוויית הקנייה בהתאם למה שהצרכנים רוצים.

אם אתם מחפשים דרכים להפוך את העסק שלכם לשחקן מהשורה הראשונה בתחום שלכם, עליכם למנף את כוחם של שגרירי המותג. 

צרו איתנו קשר ונשמח להציג בפניכם את היכולות של מערכת "מפרגן", ולרתום את כוחם של המפרגנים לטובת המותג שלכם עוד היום.

קראו עוד על "10 צעדים להפיכת לקוחות לשגריר מותג – חלק ב'"

כתיבת תגובה