יצאנו לבדוק, מה הופך אנשים שרכשו תנור חדש ללקוחות מרוצים? על מה הם ממליצים, על מה מפרגנים ועל מה נותנים הכי הרבה ביקורות טובות? איך נבטיח שגם אנחנו נצא עם חיוך על הפנים?

המלצות תנורים

נכון להיום, אין כמעט בית שלא קיים בו לפחות תנור אחד. התנורים הפכו להיות מוצרי חובה בכל מטבח ומגיעים בגדלים שונים, עם עוצמות שונות ויכולות שונות. קיימים עשרות יצרנים ואנחנו לא יכולים לדמיין את חיינו בלי תנור במטבח. אבל זה לא תמיד היה המצב.

אוכל מבושל הוא חלק מהחיים של בני האדם כבר אלפי שנים. עוד באימפריה הרומית וברחבי אפריקה, לפני אלפי שנים כבר היו בונים תנורי אבן ומפעילים אותם בעזרת אש. כבר אז הבינו שבתוך שטח סגור החום נשמר טוב הרבה יותר ומאפשר לבשל סוגי אוכל שונים בצורה טובה יותר מאשר אש באוויר הפתוח. זו בעצם הייתה הנחת אבן היסוד לתנורים כפי שאנחנו מכירים אותם היום. באופן טבעי כמובן (למזלנו) חלה התקדמות מדהימה בתחום והיום אנחנו ממש לא במקום ההוא, אך בסיס הרעיון הוא בהחלט דומה מאוד.

לקחנו על עצמנו את המשימה לבדוק לעומק ולהבין מה באמת חשוב ללקוחות כשהם קונים תנור. מה מתגלה רק לאחר הקניה? ממה הכי מרוצים? על מה הכי מפרגנים? ומה בעצם עושה את ההבדל?

לא רק תנורים – על מה לקוחות ממליצים בקניית טלוויזיה?

על מה אנשים ממליצים, למי מפרגנים, ומה יעשה את ההבדל?

אמינות המותג – ללכת על בטוח

הדבר החשוב ביותר לשים לב אליו. קיימים עשרות מותגים וחברות המייצרות תנורים. וכמו בכל תחום יש את מי שעושים את זה טוב ויש את מי שלא. לכן הדבר הראשון שנבדוק הוא מהם המותגים הטובים והאמינים ביותר ונגביל את עצמנו לבחירה ביניהם, בשביל להגדיל את הסיכויים שנצא שמחים ומרוצים.

מחיר – אפשר גם בלי לקרוע את הכיס

כדאי מאוד לקבוע תקציב בהתאם לציפיות שיש לנו. קיימים מגוון תנורים גם בטווח המחירים הזול יחסית, וגם שם לקוחות רבים מרוצים ומוכנים להמליץ ולפרגן בחום.

גודל התנור – אסור לשכוח לבדוק

דבר נוסף שחשוב מאוד לשים לב אליו הוא גודל התנור שאנחנו מחפשים, כדי שלא ניתקע עם תנור שלא מתאים לצרכים שלנו מצד אחד, או שלא קשור לנוף המטבח מהצד השני. בשביל להבטיח שתצאו עם חיוך, כדאי להשקיע עוד כמה דקות במדידות.

צריכת חשמל – להשקיע יותר עכשיו, לחסוך יותר אחר כך

אם אתם מתכננים לעשות שימוש יומי בתנור שלכם, בהחלט מומלץ לשים לב לצריכת החשמל שלו, ולהבין שגם אם זה אומר לשלם כמה מאות שקלים יותר עכשיו, יכול להיות שלאורך שנים זה דווקא יחסוך לכם כסף.

מצבי עבודה ותפעול – לבשלנים המתקדמים

קיימים אינספור שימושים ותוכניות עבודה אצל תנורים, חלקם מאפשרים שימוש אינטואיטיבי ופשוט וחלקם מציעים פונקציות מורכבות "ומסובכות" יותר. חשוב להבין עם עצמכם מה בדיוק הדברים שאתם מצפים מהתנור שלכם לעשות, ולבחור בהתאם. אם אתם מבשלים ואופים הרבה, וחשוב לכם שאופציה כזו או אחרת תהיה זמינה לכם במקרה הצורך, חשוב שתוודאו שהיא קיימת. לדוגמה, באחת הבדיקות שלנו נתקלנו בפונקציה המציעה לחלק את התנור לשניים ולקבוע חום ועוצמת בישול שונה בכל אזור. לקוחות רבים המליצו ואמרו שזה ממש שינה את דרכי העבודה שלהם. נסו לשמור על ראש פתוח ולחקור.

נוחות הניקוי – לא לוותר

בשביל לשמור על התנור שלכם לאורך זמן, כדאי לוודא שתוכלו לנקות אותו בקלות. לקוחות רבים נהנים ומאוד ממליצים על תנורים שמנקים את עצמם (קיימות מספר טכניקות שונות) ומספרים על כך שזה מאוד הקל על חייהם. אם תבחרו בתנור שלא מנקה את עצמו, חשוב שלפחות תוודאו שאפשר לנקות את כל החלקים בצורה ידנית פשוטה.

אחריות היבואן – בשביל השקט שלכם

תמיד נעדיף לרכוש תנור שיש עליו אחריות כמה שיותר ארוכה מצד היבואן, זה גם יעזור לשקט שלנו בזמן הקנייה וכמובן שנודה על כך מאוד אם גם נצטרך לממש אותה.

גימור ועיצוב – שיהיה על מה להסתכל

לקוחות רבים מפרגנים (ובצדק) על העיצוב של התנור ועל רמת הגימור. הרבה יותר כיף לתפוס בידית שמרגישה יוקרתית, וחשוב מכך ששומרת על בידוד ולא מתחממת, מאשר בידית שלא נראית טוב, או חמור מכך, מתחממת ומרגישה לא יציבה. לכן השקיעו כמה דקות נוספות, תחושו את התנור ואת החומרים מהם הוא בנוי ותוודאו שזה תואם את הציפיות שלכם.

לסיכום

קיימות אופציות רבות ואין ספק שזו יכולה להיות קנייה קשה ומבלבלת. כמו תמיד, אנחנו ממליצים לכם לבדוק בעצמכם, לחפש המלצות, לגלות מה הופך אנשים ללקוחות מרוצים, ולוודא שגם אתם תוכלו לפרגן בשמחה.

אם אתם דווקא מאלה שמרוצים מאוד מהתנור שלכם ובא לכם לפרגן, נשמח לשמוע! הירשמו באתר ותוכלו לפרגן בצורה מסודרת… אנחנו נחזור אליכם עם עוד פרטים.