
5 דרכים להעצמת לקוחות ולהפיכתם לשגרירי העסק שלכם
הכלי החזק ביותר להפיכת לקוחות פוטנציאליים ללקוחות פעילים הוא כמובן משוב חיובי מצד לקוחות מרוצים. בין אם זה קורה באופן מקוון או לא מקוון, החשיבות של שניהם עצומה. אין ממש דרך טובה יותר

מה הופך גולש לשגריר מותג?
מיהם ומהם שגרירי מותג? ההגדרה הברורה ביותר של שגריר מותג (לעיתים נקרא גם לקוח מפרגן) הוא ברוב המקרים לקוח מרוצה שחברה מסוימת נעזרת בקשריו ובנאמנותו למותג, והנשכר על-ידי ארגון או חברה כדי לייצג

21 נתונים המוכיחים שהמותג שלך זקוק לתוכן גולשים מפרגן
מפרגנים יכולים לעשות לכל עסק שירות עצום. הם אותנטיים, הם משכנעים ובעיקר לא נתפסים כבעלי עניין וזוכים להקשבה. במאמרים נוספים כאן אצלנו באתר פירטנו במאמרים קודמים את הסיבות והיעילות של שיווק שגרירים, נושא

5 סיבות מדוע שביעות רצון הלקוחות חשובה
לפעמים צריך לחזור לבסיס ולהבין מהם הדברים שמניעים את העסק שלנו. לרבים מאיתנו שביעות הרצון של הלקוחות נשמע כמו דבר טבעי, אך בואו ונפרוט לרגע אחד תכל'ס איך משפיעה שביעות הרצון של הלקוחות

10 צעדים להפיכת לקוחות מרוצים לשגרירי מותג – חלק ב'
אחרי שהבנו שעלינו להקשיב ללקוחות שלנו מתוך מקום של העצמת הלקוח, אך גם העצמה של העסק שלנו על ידי יצירת חוויית קנייה ייחודית, עלינו להעמיק את קשר עם הלקוחות הקיימים על מנת למסד

10 צעדים להפיכת לקוחות לשגרירי המותג – חלק א'
כיום צריך הרבה כדי להשאיר רושם חיובי על לקוחות. לכל אחד מאיתנו יש את האפשרות להזמין מצרכים מהסופר הקרוב מהמכשיר הנייד, ואז לקבל את המשלוח עד הבית. באפל, הצוות המנהל קורא מיילים של לקוחות