בין ביקורת לפרגון

ביקורת עצמית גבוהה היא אחד החסמים הכי מטרידים, הכי מציקים והכי סמויים שיש בתוכנו, שמפריעים לנו כל רגע וכל דקה מהיום יום שלנו, זה הזמן להתחיל לפרגן אם אתם מרגישים שאתם מאוד ביקורתיים

קרא עוד »

איך תבחרו את המחשב הנייד המושלם עבורכם?

מתכוונים לקנות מחשב נייד חדש? המדריך הזה יעשה לכם סדר בנושא. כך תוודאו שאתם לא מבזבזים את הכסף שלכם, וקונים רק מה שאתם באמת צריכים יש משהו במחשבים ניידים, שהופך אותם למכשיר האולטימטיבי.

קרא עוד »

טיפים לכתיבת המלצה

איך לכתוב המלצה שתשרת את הלקוחות הפוטנציאליים שמחפשים לרכוש מוצר או את השירות שאתם ממליצים עליו? הנה כמה טיפים מומלצים שהכנו מכירים את ההרגשה הזאת כשאתם נדרשים לקנות או לבחור במשהו, אך קשה

קרא עוד »
ziv

איך להגיד תודה

בעולם שבו קל מאוד להשמיץ מישהו או משהו באינטרנט, בכל פלטפורמה אפשרית, המותגים הכי גדולים חוששים למצוא את שמם או את מוצריהם מטרה לסוג כזה של פוסטים.  הדרך הטובה ביותר להימנע מליפול קורבן

קרא עוד »
מפרגן. 5 דרכים לשגרירי מותג
ziv

5 שלבים ליצירת שגרירי מותג

המלצות מאנשים שאוהבים באמת את המותג שלך הם כלי השיווקי החזק ביותר שלך – המלצות אלו נשארות עם קהל היעד שלך הרבה יותר זמן מאשר הודעות או מודעות המגיעות ישירות מהמוצג שלך. לכן,

קרא עוד »
מפרגן. משפיענים לשגרירים
ziv

4 דרכים להפוך משפיענים לשגרירי מותג

עם רשת ההשפעה ההולכת ומתרחבת של משפיעינם ברשתות החברתיות השונות, ובפלטפורמות מגוונות, והמותגים שרוצים לעבוד איתם, אנשי מקצוע רבים בתחום יחסי הציבור והשיווק עשויים לתהות: מה בדיוק נדרש כדי להפוך משפיען פופלרי לשגריר

קרא עוד »
מפרגן. 5 שלבים ליצירת המלצות
ziv

5 שלבים ליצירת זרם המלצות ופירגונים לעסק שלכם

שיווק באמצעות המלצה, או שיווק מפה לאוזן היא שיטת שיווק שהייתה קיימת בעולם מימי השוק הראשון, מדובר בשיטה האותנטית ביותר שעובדת מצוין ונחשבת ליעילה וזולה יותר מבאנרים ופרסומות. עם התפתחותן של הרשתות החברתיות

קרא עוד »
מפרגן. 5 טיפים
ziv

5 טיפים איך להשתמש בשגרירים לעסק כדי להביא לקוחות שמבצעים קנייה

כל עסק רוצה להינות לביקורות טובות, לקוחות מרוצים, ומוניטין של עסק שטוב לעבוד איתו. השאלה היא – איך הופכים לקוחות מרוצים לכאלו שירצו לספר עליכם לאחרים?   הנה לפניכם 5 טיפים חשובים ושימושיים,

קרא עוד »