בין ביקורת לפרגון
ביקורת עצמית גבוהה היא אחד החסמים הכי מטרידים, הכי מציקים והכי סמויים שיש בתוכנו, שמפריעים לנו כל רגע וכל דקה מהיום יום שלנו, זה הזמן להתחיל לפרגן אם אתם מרגישים שאתם מאוד ביקורתיים
איך תבחרו את המחשב הנייד המושלם עבורכם?
מתכוונים לקנות מחשב נייד חדש? המדריך הזה יעשה לכם סדר בנושא. כך תוודאו שאתם לא מבזבזים את הכסף שלכם, וקונים רק מה שאתם באמת צריכים יש משהו במחשבים ניידים, שהופך אותם למכשיר האולטימטיבי.
טיפים לכתיבת המלצה
איך לכתוב המלצה שתשרת את הלקוחות הפוטנציאליים שמחפשים לרכוש מוצר או את השירות שאתם ממליצים עליו? הנה כמה טיפים מומלצים שהכנו מכירים את ההרגשה הזאת כשאתם נדרשים לקנות או לבחור במשהו, אך קשה
על מה לקוחות מפרגנים כשהם ממליצים על טלוויזיות?
יצאנו לבדוק מה הופך אנשים שרכשו טלוויזיה חדשה ללקוחות מרוצים? על מה הם ממליצים, על מה נותנים ביקורת טובה ואיך להבטיח שגם אנחנו נצא עם חיוך על הפנים? אין כמעט בית בישראל שלא
על מה לקוחות מפרגנים כשהם ממליצים על תנורים?
יצאנו לבדוק, מה הופך אנשים שרכשו תנור חדש ללקוחות מרוצים? על מה הם ממליצים, על מה מפרגנים ועל מה נותנים הכי הרבה ביקורות טובות? איך נבטיח שגם אנחנו נצא עם חיוך על הפנים?
איך להגיד תודה
בעולם שבו קל מאוד להשמיץ מישהו או משהו באינטרנט, בכל פלטפורמה אפשרית, המותגים הכי גדולים חוששים למצוא את שמם או את מוצריהם מטרה לסוג כזה של פוסטים. הדרך הטובה ביותר להימנע מליפול קורבן
איך להשתמש במשוב כדי להגיע ללקוחות מפרגנים
משוב לא רשמי של לקוחות מספק דרך נוספת להקשיב ללקוחות שלך, והוא עוצמתי ומלא תובנות לארגון שלך ממש כמו משוב שנאסף באמצעות סקרים או אמצעיים מובנים יותר. אבל מהו בדיוק משוב
5 שלבים ליצירת שגרירי מותג
המלצות מאנשים שאוהבים באמת את המותג שלך הם כלי השיווקי החזק ביותר שלך – המלצות אלו נשארות עם קהל היעד שלך הרבה יותר זמן מאשר הודעות או מודעות המגיעות ישירות מהמוצג שלך. לכן,
4 דרכים להפוך משפיענים לשגרירי מותג
עם רשת ההשפעה ההולכת ומתרחבת של משפיעינם ברשתות החברתיות השונות, ובפלטפורמות מגוונות, והמותגים שרוצים לעבוד איתם, אנשי מקצוע רבים בתחום יחסי הציבור והשיווק עשויים לתהות: מה בדיוק נדרש כדי להפוך משפיען פופלרי לשגריר
5 טיפים איך לגרום לאנשים להפנות אליכם לקוחות חדשים
אומרים שהמנוע להצלחה וצמיחה של עסק הוא הפניות וההמלצות, וזה נובע מטבעה הויראלי של הרשת שגורמת לכך שהמלצה אחת טובה יכולה להתפשט לעוד ועוד שיתופים ברשתות חברתיות ובלוגים אז איך אפשר לגרום
7 שלבים לבניית מנגנון שיווק באמצעות המלצה וקידום העסק
אם אתם עדיין לא יודעים מה זה שיווק באמצעות המלצה ולמה שווה להשקיע בזה יותר מאשר בקמפיינים יקרים של פרסום, אז כדאי שתלחצו כאן ותקראו אם אתם כבר מבינים את הערך העצום
איך להפוך את העובדים שלך לשגרירים מפרגנים של העסק
במידה ואתם מעסיקים עובדים תחתכם, ייתכן ואאתם תוהים עכשיו, איך מעולם לא חשבתם להפוך את העובדים שלכם לממליצים. חשוב להבין שזה לא מובן מאליו, ובהחלט דורש פעולה מצד המעסיק, העובדים הם לא הפרסומאים
5 שלבים ליצירת זרם המלצות ופירגונים לעסק שלכם
שיווק באמצעות המלצה, או שיווק מפה לאוזן היא שיטת שיווק שהייתה קיימת בעולם מימי השוק הראשון, מדובר בשיטה האותנטית ביותר שעובדת מצוין ונחשבת ליעילה וזולה יותר מבאנרים ופרסומות. עם התפתחותן של הרשתות החברתיות
5 טיפים איך להשתמש בשגרירים לעסק כדי להביא לקוחות שמבצעים קנייה
כל עסק רוצה להינות לביקורות טובות, לקוחות מרוצים, ומוניטין של עסק שטוב לעבוד איתו. השאלה היא – איך הופכים לקוחות מרוצים לכאלו שירצו לספר עליכם לאחרים? הנה לפניכם 5 טיפים חשובים ושימושיים,